فتح الله فروغي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در روز اول اين کارگاه 80 نفر از مديران موسسه هاي انتشاراتي حضور دارند که نگاهي به بازار کتاب آلمان، راهکارهاي هدايت موسسه مدرن، پژوهش در بازار و برنامه ريزي، بازاريابي و روابط عمومي مورد بحث قرار خواهد گرفت.
وي افزود: همچنين در روزهاي دوم و سوم اين کارگاه که تنها با حضور 25 نفر از ناشراني که از قبل ثبت نام کردند، برگزار خواهد شد يافته هاي نظري همايش، در قالب گروه هاي کاري براي آنها مشابه سازي مي شود.
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه ميباشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است